zondag 3 mei 2009

Zondag 3 Mei Zeedag:
















We zijn rond 8 uur allemaal alweer wakker, aangezien de kinderen boven ons slapen besluit Noa ergens midden in de nacht zich spontaan tussen ons in te laten vallen….én bedankt!!

Na een heerlijk ontbijtje waar we Gj & Lein ook aantreffen droppen we de kids allemaal in de kinderclub, ze hebben er zin in tot 12 uur hebben we de handen vrij. We starten in de koffie bar en al snel liggen we aan het zwembad, maar niet voor nog even de winkeltjes te hebben af gestruind en ik vind hem, dé zonnebril uiteraard van GUESS!!
Ik besluit hem nog niet te kopen maar eer het avond is heb ik hem uiteraard in bezit.






Om 12 uur halen we de kinderen op en ondertussen hebben we ook Danielle en Raymond aangetroffen aan het zwembad, met zijn alle gaan we een hapje eten.
Jessy en Daan mogen hun eigen gang gaan, ze hebben een seapas en kunnen eigenlijk doen wat ze leuk vinden. Na de lunch liggen we nog wat aan het zwembad en zo rond 3 uur gaan we kijken bij de flowrider, jessy wil graag bodyboarden. Ze gaan ervoor, Jessy,Daan & Peter naderhand gaat GJ ook. Ze vinden het helemaal geweldig.





Dan is het alweer tijd voor te douchen en om te kleden, omdat het de eerste gala avond is gaan we op chique. Na het eten willen de kinderen graag naar de kidsclub, Noa en Eva gaan naar een musical kijken en Daan en Jessy doen spelletjes om 10 uur kunnen we ze weer ophalen, binnen 5 minuten slapen ze als roosjes.





Morgen een stranddag in Labadee Haiti!

2 opmerkingen:

  1. En nog zo'n mooie jurk. Wat zien jullie er allemaal chique uit zeg ! En wat een ontzettend mooie schip. Dat is op en top genieten.

    En ik mag nodig wat van Lein zeggen met haar shoppen..... jij kan er ook wat van Nancy (hihihihi).

    Heel veel plezier op het strand morgen (of eigenlijk strakjes al)en we kijken nu al uit naar de foto',s.

    Greetz,
    Patrice

    BTW: Ik zie het helemaal voor me, 2 meiden, 2 hutten van elkaar verwijderd, alle 2 druk bezig met hun weblog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben normaal nogal lang van stof, heb nu niet veel te melden, alleen maar

    W A U W !!!!!!

    Verheug me op de volgende foto's.
    Bye bye,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen